146788775       spzaczarnie@wp.pl

 
         

 

 

Strona główna     |      Dyrekcja     |     Uczniowie     |     Rodzice      |     Dokumentacja      |     Aktualności     |     Kontakt

     
 

11 listopada 2017 r.

Zakończenie projektu „Galopem do sukcesu – lekcje jazdy konnej”

Pozostałe aktualności:  

        Akademia z okazji Święta Niepodległości

        Dzień Placków Ziemniaczanych
          Spotkanie z Panią Ispektor z OTOZ Animals  
 
   

Uczniowie naszej szkoły uczestniczący w projekcie „Galopem do sukcesu – lekcje jazdy konnej” finansowanym z budżetu Województwa Małopolskiego w ramach I edycji Budżetu Obywatelskiego Województwa Małopolskiego, a realizowanym przez stowarzyszenie „Nasza Gmina Lisia Góra”, zakończyli naukę jazdy konnej. Treningi odbywały się w Starych Żukowicach w ośrodku jazdy konnej Furioso i trwały przez 3 miesiące. Każdy uczestnik miał do wykorzystania 18 godzin lekcji jazdy konnej. Zajęcia w Furioso odbywały się w czasie wolnym od lekcji. Uczniowie, oprócz nauki jazdy konnej pod okiem instruktorów, mieli zapewniony transport oraz opiekę. Udział w projekcie wzięło 80 dzieci ze szkół podstawowych z klas IV-VI z terenu naszej gminy.

Zakończenie projektu miało miejsce podczas uroczystej gali z okazji Święta Niepodległości, podczas którego uczniowie zaprezentowali swoje umiejętności jeździeckie przed szerokim audytorium, zaproszonymi rodzicami i władzami gminy.

Każdy uczestnik otrzymał z rąk Pana Wójta Arkadiusza Mikuły pamiątkowy medal oraz dyplom. Nie zabrakło gorących napojów, kiełbasek i żołnierskiej grochówki, a także dmuchanego zamku…

 

   
 
   

KOLEJNA GALERIA >>>

   
 
   
  Spotkanie z dzielnicowym
   
 
           
 
           
 
           
 
           
 
           
 
           
     
 
 

 

 

 

 

 

 

Patron

Historia szkoły

Grono pedagogiczne

Pedagog szkolny

Absolwenci

 

Dziennik elektroniczny

Biblioteka

 

Cyfrowa szkoła

Wspomaganie szkół

Szkoła promująca zdrowie

     © Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Zaczarniu. Website designed by Małgorzata Stolarz